غلام‌پور: تصمیم از بالا بود استقلال نایب قهرمان شود! | جام کثیف را به باشگاه‌مان نمی‌بریم!

غلام‌پور: تصمیم از بالا بود استقلال نایب قهرمان شود! | جام کثیف را به باشگاه‌مان نمی‌بریم!
بهزاد غلام‌پور اعتقاد دارد که ارکان اصلی فوتبال ایران استقلال را نایب قهرمان لیگ کردند.
کد خبر: ۲۲۶۹۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵

بهزاد غلام‌پور مربی دروازه‌بان‌های استقلال اعتراض‌های شدیدی را نسبت به عملکرد داوران در طول فصل انجام داد و اعلام کرد که این یک تصمیم بوده که استقلال نایب قهرمان شود و به هدفشان هم رسیدند.

غلامپور درباره نایب قهرمانی استقلال گفت: استقلال را امسال نایب قهرمان کردند، از راس این تصمیم گرفته شد، فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران برنامه‌شان این بود که استقلال امسال جام نگیرد و به هدفشان هم رسیدند، انشالله که من اشتباه کرده باشم، اما پیش خدا مشخص است که این جام پاک برای استقلال و هوادارانش بود.

غلامپور در حالی که احساسی شده بود و بغض کرده بود گفت: این جام پاک برای استقلال بود، ما جام کثیف خانه‌مان نمیبریم به باشگاه نمی‌بریم، این جام کثیف در باشگاه ما جایی نداره و فقط جام تمیز کسب می‌کنیم، سی هفته حق ما را خوردند، بروید و در بیاورید صحنه‌ها را، همین امروز هم گل آفساید زدند.

او در ادامه افزود: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و مردانه جنگیدند با یک‌سری آدمی که سری از فوتبال در نمیاوردند، آمدند و باشگاه را نابود کردند الان هم به این شکل تمام شد.

غلامپور در مورد حضور VAR در فوتبال و تغییر روند داوری گفت: بازهم بستگی به وجدان داوران دارد، ما در جا‌هایی که در حقمان اجحاف شد اعتراض کردیم.

او درباره عملکرد سیدحسین و بیشترین کلین‌شیت در فصل گفت: ما همه راضی هستیم از سیدحسین، پارسال به ناحق خیلی حجمه روی او بود، حق او است در تیم ملی حضور پیدا کند و بازی کند، امیدوارم مربیان تیم ملی نگاه رنگی نداشته باشند، حق او است بازی کند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار
نظرات بینندگان
Iran (Islamic Republic of)
person
رضا
cm_time
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
cm
پرسپولیس با گل آفساید شروع کرد وبا گل آفساید هم قهرمان شد حالا متوجه شدید چرا وی ار نداریم، به قول آقای فردوسی‌پور اگه وی ار بود استقلال قهرمان بود چرا که گل پرسپولیس آفساید بود ،فقط بدانید آه و نفرین میلیون ها هوادار استقلال بدرقه زندگی و آخرت تان باشد الهی به حق خداوند اگه حق کشی کردید الهی در زندگی و آخرت خیر نبینید چرا که این هم حقو ناس است فقط در لیگ امثال پرسپولیس ۵و۶ بازی را با تایید کارشناسان با گل آفساید امتیاز گرفت ،
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته: ۱
گوناگون